۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 498942

هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با استعفای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مخالفت کرد.

مخالفت باشگاه فولاد با استعفای سعداوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان برای بررسی استعفای نعیم سعداوی امروز (سه‌شنبه) برگزار شد. در این جلسه، اعضا در رابطه با خواسته‌های سرمربی فولادخوزستان به اظهارنظر پرداخته و در نهایت به این نتیجه رسیدند که با استعفای سعداوی مخالفت کنند.

سعداوی پس از مخالفت هیات مدیره باشگاه فولاد، در تمرین تیمش حضور یافت.

محمدرضا شریف، عضو هیات مدیره باشگاه فولاد درباره استعفای نعیم سعداوی از سرمربیگری فولادخوزستان اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم، نتیجه این جلسه ادامه همکاری با سعداوی بود. با حمایت هیات مدیره امیدواریم نتایج فولاد از این هم قوی‌تر باشد. استعفای سعداوی پذیرفته نشد و او با قدرت در محل تمرین تیمش هم حضور یافته است.

وی در مورد علت استعفای سعداوی گفت: سعداوی با مدیران باشگاه مسئله خاصی نداشت و تنها از فضای حاکم بر فوتبال آزرده خاطر بود. او روحیه خاصی دارد و دوست دارد در چارچوب اخلاق حرکت کند. رفتارهای خارج از این چارچوب او را مکدر کرده بود. سعداوی را متوجه کردیم که فضای حاکم بر فوتبال دغدغه مدیران باشگاه هم هست. وقتی دغدغه ما یکی باشد، باید همدیگر را پوشش دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان ادامه داد: سعداوی مطمئن شد که مورد حمایت مدیران باشگاه است و با جدیت پیگیر مطالبات به حق او خواهیم بود. نه تنها موضوع استعفای سعداوی حل شد، بلکه نتایج مثبتی از خروجی هیئت مدیره گرفت تا با قدرت به کارش ادامه دهد.

شریف در پاسخ به این سؤال که آیا تنها دلیل استعفای سعداوی ناراحتی‌اش از فضای فوتبال بود و به مسائل دیگر هم ارتباط داشت یا نه، گفت: سعداوی از مسائل پشت پرده نگران بود و هیات مدیره باید کاری کند که پیگیر این موضوع باشد. دغدغه ما بیشتر از کادر فنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.